Fredagsmys :)

- postat i: Livet
Ikväll blev det en lång varm dusch till att börja med.
Så skönt när man kan duscha hur länge som helst och varmvattnet tar inte slut eller kostar extra pengar :)
 
Jag rkade inte laga middag så jag gjorde mig lite knäckemackor med gurka och aromat på tillsammans med lite lågkalori aprikoskräm. Till detta drack jag en jordgubbsslush :)
Enkelt och gott. Kanske inte det bästa men jag har varit rätt duktig med maten annars idag.
 
Efter det har jag legat och kollat på the big bang theory och druckit lite grönt thé med honung då min halv känns lite krasslig. Får ju inte bli sjuk nu när jag har sådant bra flow med min träning ;)
Jag åt även lite naturgodis som jag hade kvar sedan igår men jag var nöjd efter ett par bitar och ställde in skålen i skafferiet. Det är en stor bedrift för mig ska ni veta.
Jag tänkte på hur jag förr åt godis och likande som om det inte fanns någon morgon dag.
 
Jag kunde äta 4 punchrullar, 500g lösgodis, en skagenbaugett och en flaska mer till frukost. Fattar ni eller??? Allt detta till frukost. Det var visserligen de värsta av värsta dagar.
Sedan kunde jag straffa mig själv med att inte äta något mer förens till kvällen.
Vilken idiot jag var.
 
Nu säger jag inte att ni ska sluta med allt onyttigt.
Jag tror verkligen på att socker är okej i lagoma mängder. 
Mitt problem är att jag inte känner av vad "lagom" är speciellt lätt. Men jag jobbar på det. I kväll var en sådan dag när jag faktiskt kände att det räcker nu. Vi kan spara resten tills en annan gång.
Bra jobbat får jag säga :)
 
Idag har varit en fantastiskt bra dag och jag har verkligen kunnat se och förstå hur långt jag har kommit.
Jag vill även tacka alla som följer mig på instagram och framför allt ni som gillar mina bilder.
Jag blir så himla pepp när man får höra att man gjort ett bra arbete och att jag ska fortsätta kämpa av helt främmande människor. Det är helt underbart! 
Mer sådant tack :)
Mer kärlek till världen. Vi behöver det :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: