Fredagen den 9 Augusti 2013

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Då är det Fredag igen och veckan är nästan slut.
 
Jag är ledig idag men är redan uppe för att tvätta.
Idag ska jag även tvätta mina lakan eftersom jag hade hårigt besök förra veckan. I form av min hund, inget annat ;)
Så det blir ett par maskiner att köra idag.
 
Senare ska jag möta upp en kompis för att peppa henne lite med pluggandet och förhöra henne lite.
Efter de så blir det en sväng på gymmet för lite ben ;
BTW så är mina armar väldigt möra idag ;)
 
Ikväll hoppas jag på att vädret håller för då ska jag eventuellt lira lite fotboll med några tjejkompisar. Vore såå kul. Är ju jättelänge sedan man lirade. Eller ett år iaf ;)
 
Hoppas ni får en fin dag idag och att ni är lediga i helgen... Det är inte jag.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: