Fredagen den 30 Augusti 2013

- postat i: Livet
Snart är även denna månad slut. Då börjar September vilket oftast betyder höst.
Usch. Jag gillar inte hösten. Eller jo lite ibland. Men jag gillar inte när det blir mörkare och gråare och regningare. 
Oftast blir jag väldigt deppig på hösten. Men i år ska jag verkligen anstränga mig för att inte bli det!
 
Även veckan går mot sitt slut. Vilket betyder att även Nolle-P snart är slut. Vilket är både tråkigt och skönt.
Det är så himla kul att hänga med Nollan och de andra faddrarna men det tar som fasiken på ens energi :P Men vi kommer ju fortsättas att ses på Campus och vem vet kanske annars också ;)
 
Va händer idag då?
 
Jag ska strax fixa lite frulle.
Senare blir det att dra ner till gymmet och köra ett överkroppspass :D Ska bli riktigt nice.
I eftermiddag blir det en sväng till Campus för att hjälpa Nollan fixa liu kort och lite annat skoj :)
Ikväll vill jag bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske att jag tar tag lite i pluggandet.
 
Så ser min plan ut över dagen men man vet ju aldrig vad som händer ;)
 
Ha en fin dag!
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: