Fredagen den 16 Augusti 2013

- postat i: Livet
Men hallå! Har redan halva Augusti gått???
Tiden bara springer iväg!
 
God morgon på er.
Eller ni kanske har varit vakna ett tag?
Jag vaknade faktiskt nyss.
Har haft en orolig natt med min oroliga mage :/ Vet inte om det är så att den är hungrig eller nått...
Eller jag har faktiskt sovit rätt så oroligt hela veckan, för att vara jag.
I natt vaknade jag strax innan 3 och kunde inte somna om på typ 45 minuter. Hade ont i ländryggen och magen visste inte riktigt vad den ville.
Härrom natten drömde jag att det var fullt med spindlar på mitt täcken och på väggarna så jag slängde iväg mitt täcke i ren panik.
Nä jag måste komma igån och sysselsätta min kropp så den blir mer fysiksutmattad.
Jag brukar alltid sova som en stock i 8 timmar.
 
Men positiva besked har jag. Jag är nästan helt frisk nu. Bara näsan som låter lite men den rinner inte alls så mycket :D
Skönt för jag vill komma igång med träningen nu igen. Har inte tränat på en hel vecka :P
 
Jag kanske låter som jag är världens träningsnarkoman eller börjar bli lite galen men jag har en enkel förklaring till er varför jag vill träna... Jag mår bra av att träna. Jag tycker det är roligt att träna. Känslan jag får när jag gör ännu lite bättre än förra gången är helt underbar. Så varför inte göra det man tycker är kul???
 
I början av året skojade jag med många och sa att jag satsade på att bli träningsnarkoman och att träning skulle vara min nya hobby. Idag kan jag faktiskt säga att så är det. Att ligga hemma en vecka när man har så nära till gymmet är riktigt jobbigt. En sak om man är bortrest en vecka för då gör man oftast massa saker.
 
Men idag ska jag dit igen :) Armarna ska pumpas en del ;)
 
Efter gymmet blir det lunch med min fina T. Sedan vidare hem till A för att fixa våra ovvar/overoler. I kväll är det nämligen fadder kick-off :)
 
Så fullt upp på schemat :D
I´m back baby!!!
 
Men först måste jag har lite frukost ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: