Fitnessguru

- postat i: Livet
Äntligen har jag beställt hem lite saker från fitnessguru.
Eller lite det blev ganska mycket :P
 
Jag har köpt nästan alla smaker de har på one whey och one whey isolate som är två olika protein i pulver form.
Beställde även två proteinbar som jag har hört ska vara väldigt goda.
Jag beställt även två shakers då mina börjar bli lite sliskiga.
 
Sen blev det även jordnötssmör, kokosnötolja och 4 Celsius. Mest för att se till att komma över deras 500:- ger fri frakt gräns. Sedan såg jag även att de har väldigt bra pris på Celsius. Bara 18:- burken. Det är nästan exakt de priset jag betalar på Ica när jag köper en hel platta. 
Så jag beställt hem två apelsin och två persika mango. Det var så länge sedan jag provade dem så jag tänkte testa igen.
 
Men nu vet jag att min föräldrar iaf sitter och tänker "du hade ju inga pengar"???
Jag upptäckte att när man beställer på Fitnessguru så får man en faktura på mailen från klarna och då har du 14 dagar på dig att betala. Och om 14 dagar har jag gott om pengar :)
 
Så ibland gäller det att läsa det finstilta, eller faktiskt alltid ;)
 
Ska bli så kul att prova deras prudukter. Har längtar hela sommaren :)
 
BTW så börjar jag känna mig riktigt pigg och bättre men jag får nog stå över att träna idag iaf... eller???
Jag kanske tar en promenad sen iaf ;)
 
Beställde bland annat vanilj & vildabär :) 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: