Fitnessguru <3

- postat i: Livet
Har skickat iväg en ny beställning nu på morgonen :D
 
Efter många funderingar kom jag fram till att "bara" köpa två burkar med protein pulver. Sedan la jag till lite portionspåsar också ;)
 
Så dessa klickade jag hem ;)
 
  
 
 
Så på måndag lär välde paketet komma. Känns som en evighet men jag får väl klara mig tills dess ;)
 
Så varför köpte jag inte allt jag hade tänkt?
Jag har vunnit ett presentkort som jag inte har fått än. Jag vet inte hur länge det håller så jag kanske "måste" lägga en ny beställning snart. Så då sparade jag lite saker som jag ville ha tills dess ;)
 
Nu ska jag dricka mig en celsius och sedan dra mot gymmet :D
 
Ha det fint <3
 


Em.

åh deras protein är fantastiskt. Man blir helt beroende. Bra val :D

Svar: Ja verkligen :-) älskar dem. Och idag kom paketet med min beställning :-D
Sannasaur


URL: http://emeliejohanna.blo.gg
Em.

sv. va härligt. passa på att njuta ;)


URL: http://emeliejohanna.blo.gg

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: