En ny omgång

- postat i: Livet
Hej hej på er!
 
Efter jobbet har jag haft vilodag... från träningen iaf.
Har legat i soffan och kollat på en film. Riktigt skönt att kunna göra mitt på dagen :)
Har ätit mina sista vattenmelon-kiwi glassar.
Som tur så är det bara att göra en ny omgång så har jag glass i mon igen ;)
 
Om en timme är det dags att dra på jobb igen.
Ska dömma en islandshäst tävling.
Ska bli kul :) Är bra träning så jag kanske kan se till att klara examinationen nästa gång ;)
Plus lite extra goa pengar :)
 
Men först tänkte jag se till att få i mig mat så att jag inte är hungrig när jag kommer dit.
Det är nackdelen med att vara domare, det finns alltid godis i fika korgarna....
Men jag klara mig sist så då ska jag klara mig denna gång ;)
 
Det sköna är att jag inte alls saknar godis speciellt mycket.
Det finns så mycket annat gott man kan äta. Vissa saker nyttigare än andra såklart.
Men för mig är det väldigt stort att klara mig utan godiset.
Det har varit min största last i livet och nu lever jag utan det :D
 
Men nu blir det lite middag.
Är riktigt lat och steker mig kalkonkorvar.
Men bättre än MCD och godis ;P
 
Ha en toppen kväll så kanske vi hörs senare ikväll
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: