Det går åt fel håll....

- postat i: Livet
Ja... Ljuset och värmen. Det går åt mörkare tider :/
Jag vill ha ljusa tider!
Man märker verkligen av detta när man cyklar hem på kvällarna.
 
Jag är verkligen inte höst och vintermänniska.
Jag vill ha vår och sommar!
 
Visst kan det vara mysigt att krypa upp i soffan med varma drycker och filtar och tända en massa ljus men det är så mycket roligare att vara ute med folk i solen ;)
 
Men nu ska jag försöka vara positiv.
I morgon är invägning och mina förhoppningar är stora!
1. Jag hoppas vågen visar under 100.
2. Jag hoppas jag gått ner 1 % i kroppsfett
3. Jag hoppas att alla delar av kroppen ligger under 40% i kroppsfett (bara magen som gjorde de sist)
Sen är det ju aldrig fel om jag ökat i muskler ;)
 
Jag måste bara komma ihåg att fortsätta kämpa även om jag inte når någon av mina förhoppningar i morgon, för en dag så kommer jag att nå dem.
Ceep calm and nerver ever give up!
 
Nu ska jag sova så jag får tillräckligt många timmar.
Sömn är alltid viktigt!
 
Jobb i morgon 8-13 ;)
 
BTW så har jag ätit riktigt bra idag och inga bullar :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: