De är mycket nu!

- postat i: Livet
Ja det känns så.
Eller det är så mycket jag vill hinna göra men det känns som inte tiden finns till.
 
Mötte ett par kompisar på stan som jag inte har umgåts med på hela sommarlovet.
Måste verkligen försöka få mer tid till mina vänner. F sa ett bra förslag och de va att jag kunde komma på kaffe på vägen till eller från gymmet ;) Det låter toppen tycker jag :)
 
Idag har benen eller knät fått kämpa. vi hade friidrott i skolan och jag kanske är lite enveten och gör mer än vad jag borde. Ajabaja Sanna! Nu måste jag lyssna på kroppen så att jag inte förstör den massor.
Vi hade iaf löp-teknik, kast med liten boll, häck och höjdhopp. Väldigt goda tips och råd från vår lärare. Och jag klarade faktiskt av alla övningar :) 
 
Efter hade jag tänkt att dra en snabbis på gymmet men jag drog hem en stund först. Fixade lite plugg medan jag åt en bar och drack en celsius :D Choklad-mint baren från fitnessguru var riktigt smaskig ;)
Hemma hade jag även fått två paket :) Ett var ifrån en bloggare vid namn Li Åwall som hade en tävling där man kunde vinna just protein påsar från fitnessguru och hon valde att alla skulle få något litet. Så hemma väntade två proteinpulver påsar på mig :D
 
Provade faktiskt den vänstra efter gymmet. smakade mest kokos och det var bitar av kokos in den.
Helt okej men lite mycket kokossmak för mig.
 
Så nu är jag äntligen hemma. Klockan blev mycket väldigt fort.
Tänkte nog göra något lätt till kvällsmat. En proteinsmoothie kanske med någon knäckemacka tror jag.
 
Men först måste jag duscha.
 
Sedan blir det mer pluggande!!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: