#Celsius <3

- postat i: Livet
Nu har jag fått svar ifrån Celsius Sverige och de kommer posta ett flak till mig :D
Och som tur va fick jag välja smak :) Så jag kan få min favorit citron/lime :D
 
Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag vunnit ett helt flak :D
Så himla glad!
 
Jag är även med i en annan tävling hos http://fitnessguru.se/bernhardsson
Han tävlar ut portionspåsar av fitnessgurus onewhey proteinpulver och bars.
Jag vill ju verkligen prova alla deras smaker men har inte haft råd att beställa än.
Så nu håller jag tummarna på att jag vinner så jag kan prova alla deras smaker och efter det veta vilka smaker jag gillar bäst. Då kan jag beställa stora burkar nästa gång ;)
 
Läs förövrigt hans blogg.
Grymt imopnerande kille som verkar vara en jäkel i köket :)
Riktigt kul att han kommer från min hemort Lerum också :)
http://fitnessguru.se/bernhardsson
 
Nu ska jag göra nästan alla mina squats för idag. Ska lämna kvar 40 stycken som jag ska göra på gymmet senare fast med vikt. För idag ska bena få sig en ordentlig omgång ;)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: