Bra start!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Har ni sovit gott?
Jag vaknade vid 7 tiden och kunde inte somna om.
Efter typ 30 minuters scrollande på nätet så tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad.
Kanske inte tillräckligt med power för att kalla det en power walk men ute i 30 minuter var jag iaf :)
 
Det är faktiskt väldigt skönt att börja dagen så. Speciellt när man vaknar med så mycket träningsvärk som jag hade/har idag :P
Axlarna, biseps, triseps och skuldror fick sig ett ordentligt pass i går känner jag. NICE!
Är redan nu taggad inför nästa pass, men det blir inte förens Torsdag... Långt kvar.
Hade gentligen tänkt att bara köra Torsdag denna veckan men jag planerade om lite så det får bli Torsdag och Fredag. Så överkropp på Torsdag (plus squats) och underkropp och bål på Fredag ;)
 
På Torsdag är det invägning på gymmet igen.
Hoppas verkligen vågen visar under 100. Hoppas hoppas! Så nu måste jag verkligen ha självdisiplin.
Inga bullar, kakor, glass, naturgodis eller annat onödigt krafs.
Jag måste vilja må bra. mer än vad magen vill ha socker!
 
Igår gick riktigt bra med maten och jag ska satsa på att göra en lika bra dag idag :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: