Bättringsväg?

- postat i: Livet
Jag har ju glömt att berätta att mitt flak från Celsius kom i Tisdags :D
 
Jag har fortfarande inte öppnat det då jag har 10-12 burkar i kylen redan ;)
Så de får ligga kvar i lådan ett tag till ;)
 
Men till något annat positivt är att jag känner mig på bättringsvägar :D
Håller tummarna nu!
Idag är det mest näsan som rinner.
Halsen känns bra och huvudet mindre slämfyllt :P
 
Funderar nästan på att gå och köra ett lättare armpass på gymmet senare idag. 
Det kan väl inte vara så farligt?
Det är väl mest konditionsträning som är farligt om man inte är riktigt frisk???
 
Va säger ni?
Är det dumt att gå till gymmet idag???
Ska jag vänta tills i mon???
 
Jag menar jag har ju gjort mina squats de dagar jag ska göra dem och har inte dött av dem?!?!?!
 
Jag får se hur jag mår efter lunch...
 
Puss på er så länge!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: