4 arbetsdagar kvar

- postat i: Livet
Bara 4 arbetsdagar kvar för denna sommaren.
Skönt!
 
Längtar tills nästa vecka då jag är lite ledig och kan träna typ varje dag :)
 
Jag är ändå väldigt nöjd över mig själv denna sommaren.
Jag har lyckats att gå ner i ivkt, även om det är väldigt lite.
Jag har blivit starkare.
Jag har ätit förhållandevis bra mat
och jag har framförallt inte sumpat min träning.
 
Målet med träningen under sommaren för mig var att träna minst 2 dagar i veckan på gymmet och det har jag klarat hittills med bravur :) Med undantag från veckan jag var hemma hos mamma och pappa.
Denna veckan skulle det gentligen bara bli ett pass men med lite omplanering från mig så blir det två pass även denna veckna :)
Inte illa pinkat.
 
Så nu är det dags att svida om för ett kvällspass på jobbet.
 
Lets do this ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: