14 veckor och 4 dagar

- postat i: Livet
Ja så lång tid gick det innan jag fick i mig alkohol igen.
Inte dåligt om jag får säga det själv.
 
Detta vill säga att jag har druckit alkhol idag.
Inte speciellt mycket men precis lagom för att inte ha druckit på så länge.
 
Jag och A köpte oss några 3,5 % öl och jag drack 3 av dem på förfesten. Precis lagom.
På kick offen bjöds det på 4,5 % cider och jag tog två.
Så är jag full?
Nä långt i från det.
 
Jag är för fokucerad på att jag ska göra mina sista squats i morgon.
Eller sista och sista men sista för min 35 dagars squat challnge!
Så 300! står på schemat och dessa ska jag göra innan klockan är 9.30! Så att jag har dem gjorda.
 
Så jag har ställt klockan på 7.00 så att jag hinner att komma upp och göra en ordentlig frukost och mina squats ;)
 
Hoppas ni haft en bra em och kväll mina vänner och sorry för dålig uppdatering.
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: