Vänskap!

- postat i: Livet
Har haft en så himla mysig eftermiddag med Söta Sofie!
 
Hon hämtade upp mig i Ryd och så åkte vi till Ikea och handlade lite till min lilla lägenhet.
Så nu ska det fixas.
 
Vi har bara suttit och mys hemma i min soffa och druckit kaffe och bara pratat massa skit :P
Nä men det är så härligt att bara prata av sig och tagga igång med träningen.
Nästa vecka ska vi försöka få in en promenad längs stångån också ;)
 
Tack gumman för alla dina fina ord i din blogg.
(ni måste läsa den!) snuttetuffsan.bloggplatsen.se
Hon är grym!
Hon är nästan gått ner 40 kg. Du är bäst gumman!
 
Nu ska jag se om jag kan få upp lite hyllor på väggarna innan jag ska laga middag.
 
Ha en fin eftermiddag/kväll.
 
Puss puss


Sofie

Du ska höra dom fina orden du är så JÄVLA grym så stolt över dig blir så lycklig att se dig. Och se dig vara glad lycklig och det bara skinner om dig <3
Puss / Sofie

Svar: Tack gumman! Älskar dig <3
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: