Träningsvärk from hell!

- postat i: Livet
Jag har haft en galen träningsvärk i bröstmusklerna idag!
Framförallt nu under kvällen.
Jag kan knappt lyfta armarna utan att det känns :P
 
Men på ett sätt är det sååå härligt.
Då vet man ju att man har tränat ordentligt ;)
 
I morgon ska jag till Bibblan för att plugga med en gruppkamrat. 
Vi ska skriva ihop en rapport om lite intervjuer vi gjorde under praktiken.
Det påminner mig om att jag borde packa med lite böcker som vi kan referera till ;)
Hoppas att vi kan bli klara med det i morgon också. Vore nice ;)
 
Jag får se om jag hinner med ett pass på gymmet också eller om det blir en jogging runda istället.
Det är ju faktiskt valborg i morgon och jag har inte helt hundra bestämt vad jag ska göra.
Det brukar alltid lösa sig.
Mest någon träning vill jag hinna med i morgon iaf ;)
 
Men innan jag ska hoppa i säng ska jag rita lite mer på min karta.
 
God natt på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: