Torsdagen den 25 April

- postat i: Livet
Idag är det löning för de flesta Svenskar och även så för mig.
Inte för att jag fick så mycket lön jämfört med studielån och studiebidrag ;)
 
För er som inte vet går jag som heltidsstudent (även om det kanske inte låter så) och har då rätt till fullt studiestöd.
Just nu ligger lån + bidrag på ca 9000 kr vilken jag är väldigt nöjd med. Det är en höjning på ca 600-700 sedan jag började läsa ;)
 
Så nu på morgonen har jag suttit och betalat lite räkningar för jag vaknade ca 40 minuter före klockan idag. 
Gick ju och la mig redan 20.30 för jag var så trött och frusen så det var inte konstigt att min kropp tyckte den hade sovit klart efter drygt 9 timmar ;)
 
BTW så har jag ännu värre träningsvärk i händer och armar idag :P
Haha men då vet man ju att kroppen har fått sig en omgång.
 
Vad händer idag då?
 
Praktik 7.30-17.15 (lååååång dag).
Kanske orkar att pallra mig till gymmet ikväll. Får se. Sätter inga krav på det. Det beror lixom på hur mycket det blåser under mina cykelturer... ;)
Sedan ska jag ta med en super duper god lunch låda...
 
 
Lax med pestotäcke och ugnsgrillade grönsaker.
Det blev verkligen jättegott!!!
 
Men innan lunch måste jag få i mig lite frkost.
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: