Torsdag den 11 april

- postat i: Livet
God morgon mina solstrålar!
 
Ja för ute finns det ju inte mycket sol iaf :/
 
Idag har jag eget arbete i skolan vilket betyder att jag inte behöver åka dit.
Nice!
Så jag passar på att tvätta idag.
Gillar att tvätta på morgonen bäst av någon anledning.
Skönt att ha det gjort lixom.
 
Så nu ligger alla kläderna i tumlaren och torkskåpet förutom badrumsmattan som ligger i tvättmaskinen.
Och jag har även hunnit med att:
Diska
Damsuga
plocka ordning
och äta frukost
 
Och klockan är bara lite över åtta :)
Bra jobbat av mig :)
 
Jag ska även våttorka idag så golvet blir skinande rent och luktar gott är min plan :)
 
Jag är faktiskt som mest effektiv när jag är ledig.
Men det är nog för att jag har så mycket mer energi då, eller??
 
Så nu ska jag skicka iväg lite mail och våttorka golvet.
Hinner jag det på 11 minuter??? Då ska jag nämligen ner till tvättstugan igen.
 
Nä då får jag sätta fart.
 
Ha de fint!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: