Time to go?!

- postat i: Livet
Japp det är det eller om typ 15 minuter iaf.
Men jag ville hinna skriva ett inlägg innan jag går.
 
Något jag tänkte på i morse var att det snart är Maj.
Vart tog April vägen?
Våren har knappt kommit och nu är det bara en månad till sommar?!
 
Börjar bli lite stressade med alla uppgifter som ska in denna kurs, men det brukar lösa sig på något sätt ;P
 
Men jag tycker vi kan få lite mer värme nu.
Förra helgen var ju helt underbart.
Man kunde sitta ute i linne och jag fick årets första bränna ;)
Haha jag får skylla mig själv.
Men så härligt.
 
Ge mig sol och värme!!!!
 
Idag är det visserligen sol men inte så mycket värme än...
 
Nu måste jag packa väskan och ta på mig ytterkläderna.
Mot Campus... Linköping. Så himla härligt att vara tillbaka (även om det bara är för en dag) igen ;)
 
Ha en fin Söndag allihopa!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: