Taggad tjej!

- postat i: Livet
Det va riktigt härligt att springa hos Annso. Eller det var visserligen ap jobbigt tyckte tyckte benen och lungorna men efterår är det så himla skönt.
 
Vi körde först 3 varv (1,2 KM) och vilade sedan och gick ett varv innan vi körde 3 varv till med lite ökning i slutet.
Så himla bra av oss :) 
Min konsis och vilja är så himla mycket bättre än förra året.
När vi sprang där förra sommaren kunde jag knappt klara 1 varv.
 
Nästa gång ska jag fasen klara 5 varv, alltså 2 km ;)
 
Efter vår tur var jag så rastlös och taggad så jag cyklade ner till Proteinbutiken på St Lars gatan nere i stan för att kolla om de hade produkterna jag var sugen på att prova.
Och de hade de. Något dyrare men efter att jag pratat med killen i butiken så blev det ett annat proteinpulver än vad jag tänkt som var mycket billigare än det första jag tittade på. Sedan rekomenderade han mig att prova ett fettförbrännande piller men jag tyckte att de var lite dyra och jag var rädd att man skulle må illa av dem (har hört att de finns de som gör det) men då sa han att du kan få en dag på prov gratis :D Hur nice är inte det.
 
Killen som jobbar där är verkligen trevlig och bemöter mig som oförstående kund på bästa möjliga sätt.
Så det slutade med att jag kom hem med en Platta Celsius också. Visst det kostar 50:- mer än på Ica typ men jag känner att jag lägger de pengarna på den personliga Servicen man får där.
 
Sedan ville jag även ha en proteinbar (efter träningsbar) och han tipsade om en som skulle smaka päron och vanilj. Den fick jag med gratis bara för att jag var så snälla och köpte massa Celsius av honom istället för att åka till Ica. Det unnar jag honom verkligen. Jag kan verkligen rekomendera er att gå till Proteinbutiken. Det är verkligen ett toppen ställe tycker jag ;) 
 
BTW så var proteinbaren sjukt god. Smaka typ päronsplitt, ni vet glassen ;)
 
 
1.Massa Celsius. 2."Fettförbrännings piller" 3. Proteinbar med päron och vanlijsmak 4. Proteinpulver med smak av Rocky Road.
 
Ska bli spännande att prova pulvret i morgon också när jag ska träna ;)
 
Nu är jag skit taggad att köra hårt med träningen ;)
 
Lets do this shit!!!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: