STOLT

- postat i: Livet
Shit vad jag är stolt över mig själv just nu!
 
Kom precis hem från bästa joggingrundan ever!
Var riktigt taggad och hade tagit en Celcius innan.
Allt kändes bra i kroppen och när runkeeper sa att det gått 5 minuter så började jag jogga i långsamt.
När jag väl kom till "spåret" där jag brukar springa sa mobilen 10 minuter och jag kände att jag kan jogga lite till. Upp för backar, genom terräng och nedför i ett långsamt och behagligt tepmo för mig och tillslut säger mobilen 15 minuter mitt i en lång nedförsbacke. Lite till klarar jag för allt kändes bra.
Det började bli lite tugnt efter ca 13 minuters joggning men jag ville klara till 15 minuter. Och det gjorde jag!!!!
 
Fatta jag klarade av att jogga i 15 minuter i sträck! vilket visade ca 1,9 km!

Är så himla stolt över mig själv :D
 
Jag sprang även de sista 5 minuterna hem efter att jag gått i 5 minuter. Så idag sprang jag faktiskt dubbelt så mycket jämfört med att gå :D 10min PW + 20min joggning = 30minuter & 3,6 km 
 

Riktigt bra start på helgen och toppen inför min senaste utmaning mot mig själv!
 
Innan jag gick ut såg jag till att anmäla mig till Blodomloppet den 23 maj och Elimuloppet den 28 maj ;)
Båda loppen kommer jag att springa 5 km och jag hoppas verkligen jag kommer klara av att jogga hela sträckan :)
 
Det vore väldigt roligt om några av er också vill springa så kanske ni kan peppa mig längsvägen och jag kan peppa er ;)
Blodomloppet kostar 140:- om du har Icakort och Elimuloppet kostar 100:- 
Ni kan läsa mer om dem här:
 
http://www.blodomloppet.se/
 
http://www.facebook.com/events/121827118004373/?fref=ts
 
Klart ni också ska springa. Pengarna går till välgörenhet också ;)
 
5 veckor kvar, nu kör vi!!!!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: