Spa Kväll

- postat i: Livet
Nu är jag hemma från Spa Kvällen.
Det var ett väldigt skönt och mysigt sätt av försäljning...
Ja det var försäljning av Mary Kay produkter.
 
Jag tycker tyvärr att de är alldeles för dyra men visst de är säkert bra produkter.
 
Konsulentet övertalade mig att få komma hem till mig för en personlig rådgivning på Torsdag så det kan bli spännande.
Jag fick även prov på en ansiktsrengöring och en dag/natt kräm. Men jag satte nästan tungan i halsen när hon sa att jag får båda produkterna för 700:- Tycker det är galet.
Då har jag precis kollat på en ansiktsrengöring från Orliflames (eller hur det stavas) för 69:-
Lite skillnad i pris lixom :P
 
Men det är ju värt att testa iaf.
Just nu känns de väldigt bra på huden men vi får se om det fortsätter...
 
Jag ska strax gå och lägga mig för i morgon är det tidig morgon igen.
 
Natti natti!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: