Protein

- postat i: Livet
Jag blev lite hungrig nu på kvällskvisten och tänkte att jag kan passa på att prova mitt nya protein pulver med smak av Rocky Road.
 
Hmmm det var väldigt sött men jag tror det kan vara riktigt gott om man blandar med mjöl istället för vatten och om man är sötsugen. 
 
Sen tror jag att jag har van mig lite vid mina aminosyror jag hade innan.
Nästa gång ska jag nog prova någon vanlij för det är nog lättare att ha i smoothies.
 
Har ni provat något bra och gott proteinpulver som ni kan rekomendera?
 
Jag vill mest ha den för att kroppen och musklerna ska återhämta sig lite snabbare efter träning men även som möjlighet att ta som mellanmål eller som kvällmål.
 
Vi får se hur kroppen mår efter ett par ånger med det ;)
 
Snart ska jag få krypa i sängen.
Har varit väldigt trött på kvällen.
 
Laddar inför imorgon för då ska jag prova tabletterna och starta dagen med en kort joggingtur ;)
Taggad, taggad :D
 
Hoppas ni får en god natt sömn 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: