Power Walk

- postat i: Livet
 
Ja ni läste rätt! Jag har varit ute på en power walk!
Nu är jag trött på att vara lite halv sjuk så jag bestämde mig för att jag är frisk ;)
 
Sen fick jag hålla mig till halv power tempo eller man ska säga. 
Jag gick 1,82 km på 17;28. Så jag är nöjd. Men det var allt spring i benen ;)
Dock hostade jag lite men halsen känns helt okej nu efteråt.
Får bara vara noga med att ta det lugnt nu i början!
 
Så detta var helt underbart att börja min lediga dag med.
Men ledig vet jag inte.
Jag måste inventera inför min storhandling med Emelie.
Jag måste Diska.
Jag måste läsa klart de andra två kapitlerna.
plus att jag måste hitta en STOR "naturruta" som jag ska följa under 6 veckor.
Jag tänkte gå ner till Trädgårdsföreringen och se om det kan passa.
Kanske kan ta med mig min litteratur om vädret är fint och götta mig lite i solen ;)
 
Nu ska jag strax äta frukost och sedan drar vi igång med resten av dagen!
 
Ha en fin Torsdag!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: