Överallt

- postat i: Livet
Mina tankar är lite överrallt sedan jag kom hem från England känner jag.
Jag har haft mycket att göra och har inte alls kommit tillbaka till mina rutiner som jag hade innan jag åkte.
 
Jag har varit dålig på att laga ordentliga måltider här hemma.
Jag har bara varit på gymmet 2 gånger. Men visst jag har inte varit helt frisk.
 
Det är massor i skolan som ska göras hela tiden. Helt klart den tyngsta kursen på natinåret om man räknar med alla uppgifter vi har :/
Visst är det intressant men jag hade lixom vant mig vid att inte behöva plugga så mycket hemifrån... :P
 
Plus att jag också har min Engelska uppsats som ska skickas in på fredag.
Ska försöka sätta mig i eftermiddag och letra litteratur på nätet samt ladda ner handboken/modellen som förklarar hur man ska skriva. Deras betygsystem är helt olikt vad jag är van vid och det verkar väldigt strikt.
 
Men på Fredag eftermiddag ska jag få sätta mig på tåget mot Oskarshamn och möta upp finaste Kristin när hon kommer från Gotland. Då ska vi hem till henne och bara leka hela helgen :D
Vi ska rida hennes STORA hästar. Jag ska få rida "lilla" Danito som "bara" är 179 cm i manken. Lika stor som jag fast så får man ju lägga till halsen och huvud också :P
För den när Solid är för mesig och stuttsar och ha sig :P
Ska bli riktigt kul men lite läskigt. Jag har inte suttit på en storhäst sedan våren 2007.. 6 år bara :P
 
Men det jag mest ser framemot är Tigerdansen (tror den hette så) på Lördag kväll. Då ska vi ut och dansaloss hela kvällen :) Jag har inte varit ute och buggat på typ 1 ½ - 2 år tror jag.
 
Men först måste jag ta tag i allt annat som jag har denna veckan.
 
Nu ska jag hoppa i regnkläderna, skogskängorna och cykla till Resecentrum. Idag står det EXKURSION på schemat. Vilket är utomhusdag. Idag ska vi till Vrinneviskogen i Norrköping.
 
Vi hörs i em ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: