Opepp?

- postat i: Livet
Usch va tråkigt väder det är ute.
Frös som bara den när vi var i skogen i förmiddags.
Men efter att jag kommit hem och kollat på en film så tog jag mig i kragen och tog tag i mitt diskberg.
 
Och nu då?
Fortfarande tråkigt väder och jag som hade hoppats på att komma ut och springa...
 
Men vad är det för ursäkt???
Jag har ju ett gymkort som jag kan använda om jag inte vill bli blöt...
 
Sluta klaga, det är mitt eget fel att jag är så ohälsosam som jag är.
Det är ingen annan som har trykt i mig skitmat och tvingar mig att ligga på soffan och lata mig.
Så nu tar jag mig i kragen lite till och ge mig till Vallaskogen för en runda.
 
Jag blir ju iaf inte smalare av att sitta i soffan.
 
Inga mera ursäkter!!!!
 


Sofie

GO girl!!!!!!
Pepp pepp Pepp pepp Pepp !!!!


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: