OMG

- postat i: Livet
Jag trodde att jag visste hur ett bra styrketräningspass kändes... tills idag!
 
Mikael jobbade idag och han bestämde sig för att typ döda min kropp!
Han körde verkligen tills jag inte orkade mer och sedan säger han 3 till! 
Ibland fick han till och med hjälpa mig för att trycka upp maskinen.
 
Vi började med att lägga till mellan 5-10 kilo på nästan alla maskiner för han tyckte att jag borde klara det, vilket jag gjorde på nästan alla maskiner.
 
Nu vet jag verkligen hur man ska känna sig. Jag skrek, grät och skratta, ja typ allt på samma gång. Så jobbigt var det. 
Så får jag inte träningsverk i morgon är det lustigt :P
 
Så när jag kom hem var jag tvungen att lägga en liten lapp i hans brevlåda och tacka för ett toppen pass :)
Han är verkligen Bäst!
 
Nu är jag nästan mer taggad än vad jag var i går :D
 
Så på Onsdag ska vi ses igen och boka in en uppföljning där jag kan få lite nya övningar som jag kan jobba med. Vet att han är sugen på att jag ska göra Squts/benböj för att stabbilisera mina knän samt att göra något åt min överrörliga axel. Ska bli kul med lite nya övningar!
Så påminnelse till mig själv: Ta med almenackan till gymmet oftare!!!!
 
 
Påväg till gymmet med nya väskan :)
 
 
Hemma från gymmet och helt mör i kroppen.
 
Nu ska jag strescha lite och sedan hoppa in i duschen :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: