Morning!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag gick upp för typ en halvtimma sedan och sitter nu vid datorn med en kopp thé.
Min hosta var mycket bättre i går *peppar peppar* och är ganska bra idag också.
Fast dagen har ju precis börjat...
 
Idag börjar fjärde och sista kursen på natin året i Norrköping.
"Samspel i naturen" heter kursen. Tycker att de låter ganska intressant ändå.
Får se vad det kommer att handla om.
 
Jag kan inte riktigt fatta att efter denna kursen så har jag läst 3 år på Linköpings Universitet. Då är det bara ett år kvar! Ganska galet tycker jag!
 
Var tog tiden vägen lixom???
 
Nu är det också dags att komma tillbaka till mina bra rutiner med maten.
Eller jag har inte varit allt för dålig men nu vill jag vara riktigt bra!
 
Ska börja dagen med havregrynsgröt och två käcke idag!
Till lunch har jag visserligen bokat in Texas Longhorn med min grupp då vi har håltimme, så det är mindre bra. men det är inte godis ;)
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kanske kyckling eller tacos???
 
Jag har ju inte så mycket i frysen just nu då jag varit borta länge.
Men på Torsdag em/kv har jag bokat in en Ica Maxi date med fina Emelie :D
Det är tur att man har så snälla vänner när jag inte har någon bil.
Plus att vi brukar alltid ha så kul när vi handlar tillsammans. Och då tänker man lite extra på att vara duktig och bara handla nyttiga saker ;)
Ett bra tips faktiskt: *Handla aldrig ensam, då är det lättare att det slinker med någon godis eller liknande*
 
Nä nu får jag gå och koka gröten tror jag.
 
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi senare :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: