Mjukisar

- postat i: Livet
Nu har jag precis kommit hem och hoppat i mina mjukisar.
Finns det något skönare än att hoppa i ett par riktigt sköna mjukisbyxor efter med lite för tajta jeans en hel dag???
Tror faktiskt inte det :)
 
Jag ska strax fixa mig lite middag och idag har jag faktiskt slagit till på Rostbiff och potatissallad.
Det är sommarmat för mig och det är väldigt härligt i vårsolen idag.
Det blåser lite mycket men solen är underbar.
 
Annars då?
 
I skolan har vi fått lära oss om fotosyntesen och hur olika molekylers kretslopp genom växter funkar.
Känner mig iaf smartare än vad jag gjorde innan dagen, så det är ju positivt :)
Det är faktiskt väldigt intressant och många kanske jag tycker ställer mycket frågor, men jag vill faktiskt förstå och kunna detta. Jag ska ju kunna lära ut de till andra en dag lixom.
 
Men nu kurrar magen så jag ska fixa middagen :)
 
Ha det fint.
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: