Måndag igen

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Måndag, igen.
Ny vecka och nya möjligheter!
 
Jag har börjat dagen med en fantastiskt god frukost får jag säga...
 
 
Protein pannkakor med matyoghurt, banan, kiwi och frysta hallon.
Så himla gott!!!
 
Nu håller jag på att koka kaffe för att ta med mig till dagens grupparbete.
 
Efter vi har grupparbetat klart så har jag inget inplanerat faktiskt.
Är det fint väder så funderar jag på att ta en runda i vallaskogen eller vad den kallas.
Men bara om jag känner för det. Vill inte känna mig tvungen till något nu så att jag tappar lusten.
Annars kanske jag kan gå till gymmet... hmmm får se vad jag hittar på.
 
Jag har ju faktiskt lite att förbereda inför helgens arbete också.
 
Sen skulle jag behöva leta upp information om min uppsats jag ska skriva tills nästa fredag och skicka till England. Så jag kan få mina HP från den kursen.
 
Nu låter det som om kaffet är klart. Ska ta mig en kopp innan det är dags att gå också ;)
 
Ha en fin dag!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: