Invägning at the gym!

- postat i: Livet
Ja ni läste rätt!
 
Det blev invägning idag eftersom Mikael jobbade!
Äntligen så har jag en siffra igen att jobba emot och min våg kan åka ner i källaren!
 
Vad visade vågen på gymmet då???
 
Vikt: 107.8 kilo
BMI: 33.6
Fett%: 42.6 %
Fett mass: 46.0 kilo
 

Denna scanner mäter inte musklerna tyvärr men det är ju det farliga fettet som ska bort!
 
Resultatet hade kunnat vara mycket bättre om jag skött mig som ska borde, men det går åt rätt håll!
 
Så från och med nu blir det invägning ca 1 gång i månaden med Mikael på gymmet!!!
Ska även se till att anmäla mig till två lopp så jag har något att jobba emot :)
 
Nu kör vi!!!
Är så grymt taggad!!!
 
Men först måste jag äta middag ;)
 
Puss på er


Sofie

Härligt gumman :)
Kämpa kämpa !!
Stolt <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: