I väntan på...

- postat i: Livet
att min middag ska bli klar.
 
Laxen och grönsakerna står i ugnen :)
Ska bli väldigt gott, tror jag iaf.
Jag köpte blomkål och broccoli som jag kör i ugnen tillsammans med en morot och en palsternacka. Detta toppade jag med olivolja och lite olika mumsiga kryddor.
 
Medans jag väntar på att middagen ska bli klar tänkte jag att ni ska få se min nya fina träningsväska som jag fick igår ;)
 
 
Den är faktiskt jättefin för att vara en "gratis" väska. 
Gratis är den väl inte men en bra morot till att gå och träna.
Man får en sådan på actic när man tjänat ihop 20 stämplar. Man kan få en stämpel per träning men mest 2 i veckan om jag har förstått det rätt.
Och nu har jag fått min :D
 
Så nästa gymbesök så ska jag nog ha denna.
Får se om jag kanske orkar gå i morgon ;)
 
Idag blev jag jättetrött och frusen när jag kröp upp i soffan och trodde jag började bli sjuk. Men nu känner jag mig lite bättre faktiskt.
 
Nu måste jag gå och titta till maten;)
 
Puss


Sofie

Då kul gumman ;)
Du är så duktig du <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: