Hur ska detta gå?

- postat i: Livet
Det är ingen av er som vill göra praktiken åt mig idag eller???
 
Asså mina armar skakar fortfarande efter boxningspasset igår.
Hur ska jag kunna cykla till Malmslätt???
:P
 
Är det nu man vet om att gjorde att bra jobb igår??
 
Får nog cykla lite tidigare än vad jag tänkt för jag kommer nog inte kunna cykla så snabbt idag.
 
Får även hoppas på att man inte behöver lyfta några barn idag då den värsta träningsvärken sitter i axlarna.
 
Äsch nu ska jag inte klara så mycket.
Jag vet ju att jag kommer överleva.
 
Efter praktiken idag måste jag även cykla till bibblan för att lämna tillbaka en bok som jag lånat.
Annars så kommer jag inte ställa några krav på träning idag.
Känner jag för att träna, be my guest ;)
 
Nu ska jag ta och skrapa ihop lite frukost.
 
Ha en fin Onsdag 
 
<3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: