Home sweet home!

- postat i: Livet
Då är jag hemma i min lilla lägenhet igen :)
 
Eller jag har varit hemma i några timmar faktiskt.
Hade bokat in en tvättid mellan 17-21...
vilket jag redan är klar med ;)
 
Jag hann även med att städa lite och slänga lite skräp.
 
Har även betalat in min medlemsavgift till Svenska Islandshäst Förbundet för detta år.
Var inte riktigt säker på om jag skulle göra det i år för det känns lite som onördiga pengar när jag nästa aldrig rider.
Får väl hoppas att stallet kanske ringer lite under våren och behöver hjälp ;)
 
På våren är ju allt mycket roligare, eller hur!?
 
Jag har haft massa vårkänslor under påskhelgen då solen har stålat varmt hemma hos mamma och pappa. Hundarna bara älskart. Ligger och göttar sig i alla solfläckar de kan hitta :)
 
Jag tycker det kan släppa nu ordentligt så jag kan packa ner vinterjackan i källaren tillsammans med vinterkängorna.
Men jag är lite sugen på att inviga mina nya rosa sneakers i morgon ;)
 
Vi får se om jag gör det.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt.
Så att jag är ny duschad när jag ska krypa ner i min nybäddade säng med de nytvättade lakanen ;)
 
Ha en fin kväll mina vänner så kör vi vardag i morgon igen!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: