hmmm...

- postat i: Livet
Det var verkligen krut i pillerna.
Jag kände efter bara några minuter att jag blev varmare och att magen blev orolig och jag illamående.
Men ut skulle jag.
Började att springa och fick en känsla av halsbränna och illamående så jag valde att avbryta och bara gå istället.
 
Efter typ 10 minuter började magen lugna ner sig och jag kunde promenera i en lite raskare takt.
Men jag tror inte att jag kommer köpa de pillerna och jag kommer helt klart inte ta några fler idag.
 
När jag kom hem efter min morgonpromenad i det fina vädret blev det frukost.
Proteinpannkakor och en smoothie :)
 
Så nu sitter jag och kollar på en film och väntar på att gå till gymmet. Det öppnar inte förens 9.00.
 
Nu ska jag kolla klart på filmen.
 
Vi hörs senare.
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: