Hej hopp!

- postat i: Livet
Hej hej!
Nu är jag hemma igen :)
 
Jag passade på att handla påvägen hem då bland annat mjölk saknades i min kyl till mina smoothies :)
 
Jag köpte faktiskt även lite naturgodis och nötter.
 
 
Bland det godaste som finns tycker jag.
Synd bara att det är så dyrt, fast då köper inte jag lika mycket eller lika ofta iaf :)
 
Så nu ska jag sätta mig och chilla tills det är dags att tvätta.
17-21 har jag fast det tar nog bara två timmar :P
 
Utbildningen var rätt bra fast syrefattigt med ca 400 personer i lokalen.
Kul att träffa en gammal nollekompis också :)
 
 
Dagens outfit var smaljeansen från bikbok. Kofta och Jacka från Lindex. Sjal från Lager 157. Solglasögon Primark i England. Senilsnöra från Gina Tricot. Väska från Ljungsbromarknad.
 
Vad har ni gjort för kul idag då???



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: