Gödit

- postat i: Livet
eller härligt...
eller gött...
 
Det var helt enkelt väldigt nice att jobba ikväll.
Jobbade med härliga C.W och vi hade mycket trevligt under vårat arbetspass :)
Hon var även gullig och masserade mina axlar och skuldror lite då de har varit väldigt ömma igår och idag. Tror det är för att jag spänner mig när jag cyklar.
 
Har ju cyklat massor denna vecka. Hittills är det drygt 80km. Riktigt bra av mig som är så ovan vid att cykla :)
Så klarar jag 6 dagar irad till Malmslätt så ska jag klara hela sommaren tror jag. Det är ju bara 7-8 veckor ;)
 
Nu ska jag varva ner i soffan en stund innan jag ska krypa ner under täcket.
 
Vad står på Schemat i morgon då???
 
2 saker...
 
1. Fadderutbildning. Så jag får vara fadder vid nollningen. Ska bli sååå kul :)
 
2. Tvättkväll. Tycker det är jätte tråkigt att tvätta kvällar egentligen men fördelen är ju att ingen har tiden efter en.
 
Jag får se om det kanske blir ett joggingpass också. Det beror nog lite på vädret och hur min kropp mår efter denna dagen ;) Ställer inte krav på det iaf. Men känner jag för det så absolut :)
 
Natti på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: