Fokus på...

- postat i: Livet
Vad ska man lägga sitt fokus på egentligen?
Vikten?
Hälsa?
Bra mat?
Träning?
 
Kombinationen tror jag är det bästa.
 
Just nu tänker jag försöka fokusera på mina träningsresultat. Se hur jag blir bättre och starkare.
Jag ska absolut försöka hålla mig till bra mat och hälsa också.
Försöka äta bra råvaror och ta hand om min kropp och själ.
Försöka att inte stressa. Hinna ta hand om mig själv.
 
Men vikten ska jag försöka ha som sista fokus eller inte alls.
Som jag sa igår så ska jag nu bara väga mig på gymmet med Mikael för att se mer på hur fettet minskar och inte stirra mig allt för blind på vad vågen säger.
Min våg har nu fått flytta ner till källaren och där kommer den få bo ett bra tag!
 
Just nu försöker jag tänka: Hylla de bra framgångarna och lämna misstagen och de dåliga bakom dig. Jag menar det är ju bättre om jag klarar av att springa i typ 10 minuter istället för att jag gått ner ett kilo. Klart jag vill gå ner också, men det viktigaste är ju att jag får min hälsa tillbaka och det kommer jag få om jag bara rör på mig mera. Det är jag helt säker på!
 
Så vad säger ni???
Hösta växeln mot sommaren ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: