Fantastisk människa

- postat i: Livet
Nu har jag träffat konsulenten från Mary Kay.
Gud vilken fantastiskt trevlig människa.
Hon passar grymt bra som försäljare och undersköterska.
 
Hon gav mig massa beröm för mig personlighet och ärlighet :D
Blir så himla glad när folk berättar sådant för mig för jag växer någon extra centimeter då :)
Plus att hon tror jag kommer bli en super bra lärare :D
 
Så det har gjort min dag verkligen :)
 
Så är det någon av mina vänner som är sugen på att testa Mary Kay produkter så kan jag verkligen rekomendera henne som konsulent.
Deras koncept är ju bra men priserna är rätt höga.
Men jag fick veta att skulle man inte vara nöjd med sin produkt så hjälper hon dig att hitta en annan som passar bättre utan extra kostnad. Så har du inte användt upp mer än hälten av produkten så får du en annan som kan passa dig bättre.
Väldigt bra försäljnings taktik tycker jag.
 
Nu står det plugg på mitt schema för resten av dagen men viktigaste är att jag går till min biotop och undersöker den.
 
Men först ska jag skriva lite annat och äta lunch har jag tänkt.
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: