Energi kick

- postat i: Livet
Hej hopp på er!
 
Jag har nyligen kommit hem från dagens praktik.
Även om det har varit en lång dag har den varit toppen!
Vädret har varit fantastiskt och vi har varit ute nästan hela dagen :D
 
Påvägen hem bestämde jag mig för att ge allt och satsa på att komma hem på under 20 minuter.
Tror ni att jag klarade det????
Klart jag gjorde ;)
 

6,51 km på 19.09 minuter = 2.56 min/km
 

Det blåste nästan inget alls och solen värmde härligt på mig.
Jag hade tur med rödlysena och allt flöt bara på.
I morse var det något tyngre med min träningsvärk och motvind... 10 minuter långsamare :P
 
Riktigt härligt var det också att känna hur svetten rinner ner längs ryggen och veta att man snart är hemma :)
 
Direkt när jag kom hem såg jag också till att börja med middagen och slänga in den i ugnen.
Testar en massa grönsaker och kyckling som ska få stå och puttra med grädde i ugnen ett tag.
Får se hur det blir.
 
Men nu måste jag skriva lite saker inför morgondagens praktik.
Det är ju sista dagen för denna omgång ;)
 
Vi hörs senare snyggingar!
 
<3


Sofie

Duktig du är <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: