Bibblan

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Nu sitter jag på bibblan och inväntar min kurskamrat som jag ska skriva ihop med.
Vi ska inte träffas förens 9 men jag var lite tidig.
Jag skulle nämligen kolla upp två böcker inför min biotops uppgift som jag håller på med i skolan.
Dock hittade jag bara en av dem...
 
Så medan jag väntar tänkte jag att jag kan slänga in ett inlägg till er ;)
 
Jag passar även på att bläddra genom böckerna jag tog med mig för eventuella referens möjligheter i vår rapport. Ibland känner jag mig som en riktig pluggis men det beror väl på hur man ser det.
Jag menar jag lånar flera tusen i månaden och pluggar jag inte måste jag betala tillbaka det på en gång typ. Pluggar jag så behöver jag börja betala tillbaka när jag får ett jobb, vilket jag säkerligen kommer att få en dag ;)
Jag kan inte redigt fatta att om ett år kommer jag sitta vid datorn och söka arbeten och gå på intervjuer för att vara en lärare på riktigt. Var har tiden tagit vägen???
 
Men nu får jag sätta mig och läsa lite så att jag faktiskt blir lärare någon gång ;)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: