Workout!

- postat i: Träning
Hell yeah!
 
Tack till bästa Sofie som "sparkade" ut mig på en pw. Vänner kan vara väldigt hjälpande på det viset.
Vi pratade i telefon när Sofie var påväg hem från jobbet och hon stannde på vägen hem för att motionera.
Då säger jag att jag borde också gå ut.
"Varför gör du inte det då?" frågade Sofie.
"Är inte sugen på det" är mitt svar. 
Hur dumt är inte det! Va då inte sugen. Här sitter jag varje dag och säger att jag vill bli smalare och bli mer hälsosam. Jag blir ju fan inte det av att sitta i soffan iaf :P
 
Så det var bara att byta om och ta sig en promenad. En riktigt go power walk! samt lite joggning. Hejja mig!
Jag måste bara passa mig för att inte spänna axlarna.
Men jag är super nöjd. Det blev 4,35 km på 42 minuter. Riktigt nöjd.
Nuska jag bara se till att ta samma runda oftare. Eller det måste inte vara samma men jag ska försöka komma ut oftare :)
 
Så nu säger vi inte att vi inte är sugna på att gå ut och gå. Just Do It!
 
Love too you all <3
 


Sofie

Var de skönt???????? Love you Babe <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: