Soliga dag

- postat i: Livet
Äntligen lite sol. Helt underbart!
Dagen blev bara bättre av att söta Sofie och Bitzi kom på besök för lite kaffe och hjälpte mig att få iväg lite kassar med grejer till myrorna.
 
Vi tog även en mysig promenad upp till Göta kanal i det vackra vädret.
 
Nu väntar jag på en tjej som ska komma och köpa min massagebänk som jag la ut på blocket i går. Den var väldigt populär :) Får se om jag lägger ut mitt akvarie och mina datorskärm också kanske...
 
Jag var ju även tvungen att kolla på serien "Tårka aldrig tårar utan handskar" eftrsom alla har pratat om den så mycket. Tack för SVTplay :) Riktigt bra serie. Helt sjukt att samhället har varit så där. Har ni inte sett den borde ni verkligen göra det ;)
 
Ha en fortsätt trevlig dag mina vänner
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: