Good Morning!

- postat i: Livet
Ja visst är det en toppen morgon. Enligt mig iaf :)
 
Jag började dagen med en kopp te då jag hade lite ont i halsen. Efter detta fortsatte jag dagen med en löparrunda på 2,57km. Detta sprand/ power walkade jag på 20 minuter.
Detta var det högsta tempot jag någonsin haft med runkeeper. :)
 
Så nu är jag väldigt pigg efter en god frukost.
 
Det är ju så skönt att ha tränat på morgonen för då har man gjort/fått sin dagliga dos. Sen så vet jag att jag kommer vara hemma sent i kväll då jag har en tid hos Kvinnohälsan i eftermiddag/kväll för att ta ett cellprov.
Jag måste ju ta det var sjätte månad då jag har haft förändringar och de vill hålla koll så de inte kommer tillbaka.
 
Nu ska jag packa väskan och fixa håret så man kan åka mot universitetet.
 
Ha en fin dag!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: