Detta dietsamhälle

- postat i: Livet
Jag är inte ensam i vårt samhälle om har provat alla möjliga dieter för att gå ner i vikt. 
Idag finns det hur många olika dieter som helst så man blir galen.
 
Efter att ha gått på allt i från cambridge, GI, LCHF och svältning och inte hittat någon som funkar helt hundra för mig. Av någon anledning så kommer jag ändå av vägen och äter godis igen.
 
Just nu försöker jag med alla kunskaper jag har om kroppen och viktnedgång bara använda mitt sunda förnufft.
Så nu sattsar jag på att äta 3 mål mat om dagen och 2 mellanmål för att inte bli super hungrig och bli sötsugen.
Jag försöker tabort så mycket kolhydrater och socker som möjligt men fullkorn är fortfarande ok. Jag är inte heller rädd för naturliga fetter men jag använder mitt sunda förnufft som sagt.
 
Jag ska försöka hålla detta tänk samt lägga till en del träning. När jag flyttar in till stan om ca 2 månader kommer det bli träning på hög nivå. Då blir jag av med bilen och ska införskaffa mig en cykel istället. Jag kommer även skaffa gymkort igen på medley inne i stan och då kan jag träna med många av mina kompisar som ska träna där :)
 
Jag säger bara sommaren 2013! Here I come! (Hur många gånger har mansagt det?? :P Men jag är grymt taggad!)
 
Nu kör vi!
 
<3
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: