Den gråa hösten?

- postat i: Livet
Ja usch och fy vad tråkigt väder det har varit idag.
Men min dag har ändå varit super duper bra. Vet ni varför? Klart ni inte vet.
Finaste vännen Kristin har varit i stan :) 
 
Hon började med att komma på frukostdate hos mig.
Jag bjöd på amerikanska pannkakor med banan och blåbär i :) Det var verkligen super gott.
 
Efter detta åkte vi till vår gamla skola; Vreta Gymnasiet. Där höll de i en Ko-utställning.
Det var typ SM för Ko-utställnarna. 
Väldigt intressant och jag har lärt mig massa nytt :)
Sötast var helt klart barnklassen där det var 5-8 åringar som visade upp kalvar.
Självklart fick alla komma på delad första plats med rosetter och pokaler :)
 
Efter detta så bjöd Kristin mig på lunch på Venus. Det var väldigt trevligt då ägaren kände igen oss från vår Vreta tid:) Alltså 5 år tillbaka :P
 
När lunchen var slut så gick vi åt skillda håll igen. Det är alltid lika tråkigt när man tänker på hur långt vi bor från varandra men jag tackar männskligheten att vi har telefoner :)
Vi hörs nästan varje dag och vi vet att vi alltid kommer finnas där för varandra.
 
Ofta tänker jag på hur lyckligt lottad jag är med fina vänner som alltid finns där när man behöver dem. Jag har en underbar familj som alltid står bakom mig.
Ävedn om man ibland känner sig ensam så vet jag att jag ändå inte är det.
 
Älskar er 
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: