Bra start på veckan

- postat i: Livet
Denna vecka börjar jag med att vara ledig både måndag och tisdag ;) Riktigt nice!
Nackdelen är att man blir väldigt slö:P
 
Idag har jag iaf pluggat inför nästa veckas tenta, sålt min massagebänk via blocket. Tog bara typ 30 minuter :P
Plockat ner lite grejer från vinden, packat ned lite grejer i flyttlådor.
 
Helt enkelt en dag när jag har gjort lite smått och gott.
 
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska nog föröka och gå iväg och slänga lite saker. Sedan kommer tjeje som har köpt min massagebänk.
Jag ska nog försöka lägga upp lite fler annonser via blocket. Synd att man inte kan göra en annons för alla saker. Det var tydligen emot deras regler :P
 
Sedan hoppas jag på att bilen kanske blir färdig på verkstaden. Vore nice!
 
Hoppas ni haft en fin måndag
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: