Bra kursstart!

- postat i: Livet
Då har en ny kurs börjat i skolan. Människan, froppsfunktioner och hälsa.
Kursen verkar väldigt intressant men samtidigt väldigt svårt också. Många komplicerade begrepp men jag är alltid osäker i början av en kurs för då känns allt väldigt nytt och svårt :)
 
Något vi har som uppgift denna kurs är att testa en specifik diet/kost under en valfri period. Eftersom jag har provat många olika dieter så kände jag att jag vill prova något nytt som jag inte har testat. 
Man kan ju lika gärna prova något nytt som kanske hjälper en att gå ned lite i vikt när det ändå är en skoluppgift :)
 
Min klasskamrat Ia berättade om "13 dagars dieten" som hon har provat tidigare och gick ned 9 kilo på 13 dagar.
Jag sökte på den och tyckte den lät intressant och beslöt att ge den en chans. Tillsammans med Ia och en annan kurskamrat Elin så kommer vi börja med denna diet den 11/11 då det passade bäst in i våra scheman.
 
Så då kommer ni få ta del av mina hypoteser, observationer, analyser och resultat. Jag hoppas på att man kan gå ned några kilo iaf men jag tycker det mest kan bli intressant att "banta" i ett forskningssyfte :)
 
Nu ska jag göra dagens dos av situps :)
 
God natt alla mina vänner
 
<3
 


Karin

Jag tror det är den jag testade en gång... Om den egentligen inte är något logisk? Typ dricka juice och äta skink-skivor typ?^^ gick iaf ner typ 6 kg på typ 8 dagar, sen orkade jag inte mer. Men kanske värt att testa snart igen.... Spännande att se hur det går för er, skriv gärna vad du äter. :)

Svar: Ja men det var typ så.Jag kommer lägga ut matschemat så andra också kan testa om de vill. :)
Sannasaur


URL: http://www.nupur.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: