1 vecka har gått!

- postat i: Livet
Vad hände för en vecka sedan???
 
Hmmm jag var på sjöslaget. Sjukt kul men jag var onödigt full. (Ska inte göra samma sak nästa år :P)
 
Fast nu var det ju inte det jag tänkte på. 
För en vecka sedan tog jag min sista snus. Ni kanske inte visste om att jag snusade men nu är det slut på det.
En vecka har gått och jag är väldigt stolt över mig själv. Nu är ju inte det en lång tid, men det känns bara lättare för varje dag som går.
 
Jag har även inte köpt något godis (min andra stora last) sedan jag var på båten. Ja menar kan jag sluta snusa, kan jag väl sluta äta godis också??? Right?! 
 
Så nu håller jag mig till att handla när jag varkligen behöver det och inte för att jag är sugen på något.
Nu ska frysen och skafferiet ätas ur :)
 
Allt för ofta har jag haft en full frys men ändå gått till affären för att jag inte är sugen på den jag har.
Är du likadan?
 
Ha en trevlig söndag
 
<3
 


Sofie

Bra gumman <3
Och som sagt jag är lika dan med frysen köper mat även att jag har hemma i frysen :)

Svar: Tack gumman <3 Jag tror många är likadana :P
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: