Trötter

- postat i: Livet
Jösses vad jag är trött idag. Har ändå sovit typ 10 timmar.
Har väl sovit för mycket eller nått;P
 
Jag har iaf ätit lite frulle. Blev min mumsiga havregrynsgröt :)
Till lunch ska jag äta min matlåda med quinoa och grönsaker och middag får det bli pannbiffar med potatis mos.
Idag ska jag försöka hinna köra Zumba innan middagen så jag inte får så ont i magen.
 
Det är även bra 2 dagar kvar på praktiken och jag får se om jag hinner baka något och bjuda på i morgon. Får se eftersom jag vill göra så mycket i kväll och jag är ju inte hemma förens typ 18.30.
 
Tycker ni att jag är dålig på att dela med mig av bilder? Jag tycker jag är jättedålig på den.
Så här kommer en bild
 
Detta är en bild på mig från gymnasietiden.
Jag gillade färgen på mitt hår och Linnet saknar jag. Var tog det vägen lixom? Bara borta!
 
Tyckte även om min fotovägg jag hade som syns i bakrunden. Alla fina vänner man hade och fortfarande har :)
 
 
Här är mitt hår grymt snyggt! Även min kropp. Fast jag hade ju också svält ner mig massa kilo så jag ser väldigt ung ut. Här är jag 19 år. Redan 5 årsedan. Var tar tiden vägen?
Jag ska iaf bli så smal igen fast på ett hälsosamt sätt och under en längre tid!
 
 
Bild på mig och Farsaell från början av året. Usch vad stor min mage är där.
Måste erkänna att jag saknar min lilla häst väldigt ofta. Jag saknar min gamla häst som jag tävlade med ofta som ung. Jag saknar helt enkelt att vara en häst tjej som skojar i stallet med alla vänner medan man mockar. Jag saknar alla hårda träningspass med de busiga djuren.
1,5 år till på Universitetet så har jag förhoppningsvis jobb och då kan jag ha råd att ha häst igen :)
 
Puss till mina fina hästar där hemma i skogen <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: